torsdag den 31. maj 2012

en ny fan...

I går var jeg i hamam og ih hvor dejligt det var - og hvis man ikke ved hvad hamam er så.. kom til Tyrkiet og prøv det!!! ej, det er tyrkisk bad hvor man føler sig som et nyt menneske når man kommer ud og klar til at arbejde på sin tan - som om jeg nogensinde får en tan med den dårligt solabsorberende hud jeg har...
Men det var i anledningen af min fridag at jeg tog i hamam...

I denne uge hygger jeg med servicetelefonen når det ikke er min fridag - og har da allerede fået det første opkald hvor man tænker - ej men okay? Ikke at det var helt ude i hampen men lidt træls - som man ville sige det på jysk - at skulle få et opkald klokken lidt i 9 (21:00), hvor det altså er en nødtelefon, at vedkommendes aircondition ikke virker - og det var så ikke engang fordi det ikke virker men fordi det er centralstyret - og helt ærligt.. hvem behøver aircondition på denne tid af året kloken 9 om aftenen? men altså han var da heldigvis ikke besværlig og accepterede min forklaring... pyha... men tror ikke folk vil snakke med mig for den ringer simpelthen ikke særligt meget - men det er jo kun godt!

I dag har jeg været på udflugt hvor jeg skulle hente bare 7 gæster og vi blev 12 i alt med to guider og en lokalguide.. så ret så chill.. Havde en rigtig sød pige med som jeg da også kan sige måske blev lidt af en fan... hun ville ihvertfald gerne vide om jeg kun var på busser (hvad hun så end mente med busser...) eller om jeg også var på hoteller... jeg måtte så sige at jeg desværre ikke hørte til hendes hotel.. men sikke et dejligt kompliment... håber og tror at jeg også har givet smil på læberne til guiderne da jeg var i den alder.. sagde ihvertfald til min mor at når jeg blev stor ville jeg også være guide..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar