torsdag den 3. maj 2012

Underligt...

Har været i Alanya så tilpas lang tid at det begynder at føles som et hjem hvor jeg er - men alligevel er jeg stadig rundforvirret... ved snart ikke hvor jeg starter og slutter - det er nu lidt underligt! Ja, det skal blive godt når jeg får lært byen og rutinerne bedre at kende - og hvis der så bare ville komme nogle gæster når jeg var på træf i stedet for at man bare kan sidde og glo - jo der har da været et par stykker men det er altså bare ikke nok...

I går var så denne uges fridag hvilket var SÅ lækkert! Var på en lille løbetur, fik vasket lidt tøj og købt lidt mere ind af hvad jeg manglede... ellers har de to sidste "arbejdsdage" været med frokost og middag og supplier fair - så en masse mad og kuglepenne ikke mindst! hold da helt ferie en masse kuglepenne jeg fik samlet sammen i dag - og lækre sæber! :D
Men i morgen bliver det hotelservice på 4 hoteller så mon ikke der kommer lidt at give sig til i morgen - modsat den dag hvor vi var to personer rundt på 4 hoteller til WM og kun havde 2 gæster i alt HELE DAGEN! men vi kunne så også højest have haft 11 gæster... eftersom de fleste af vores gæster for tiden er finske er der lidt mere at lave for de finske guider - så mon ikke der pludseligt skal komme nok at lave når den skandinaviske højsæson kommer...

and by the way... har jeg altså været ude og køre nu - og det skulle ikke være noget problem om jeg så skulle køre rundt i Alanya en hel dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar